Migros’ta işçi kıyımı devam ediyor. 1 sene içinde DGD-SEN ‘e üye oldukları gerekçesiyle işten atılan işçilerin sayısı bugün itibariyle 50 yi bulmuştur. 6 Mart Perşembe günü Kartal Adliyesinde işçilerin işe iade mahkemesi olacaktır.Saat 13 ‘ te adliye önünde yapacağımız basın açıklamamıza bütün işçi, işsiz kardeşlerimizi ve işçi dostlarını destek vermeyeçağırıyoruz!
MİGROS İŞÇİYE HESAP VERECEK!
CESUR OL KORKMA, DGD-SEN VAR!
DGD-SEN Genel Merkezi




