- Advertisement -Newspaper WordPress Theme
YazıUMUT-SEN - "TAŞERON SİSTEMİ KÖLELİKTİR"

UMUT-SEN – “TAŞERON SİSTEMİ KÖLELİKTİR”

Koç Üniversitesi’nde ISS adlı taşeron firmaya bağlı çalışan 161 işçi arkadaşımız sözleşmeleri dahi dolmadan, taşeron firmanın sözleşmesinin feshedildiği gerekçesiyle işten çıkartıldı. 161 işçi arkadaşımız 3 gündür, Koç Üniversitesi’nin önünde tekrar işe alınma ve taşerona son verilmesi talebiyle nöbet tutuyor.
Yıllardır Koç Üniversitesi işçileri olarak onuruyla ve emeğiyle çalışan işçilerin direnişi diğer işçilerin, öğrencilerin, öğretim üyelerinin, avukatların desteğiyle giderek büyüyor.
Sermaye düzeninin bütün işçilere dayattığı “işten atılma korkusu” güvencesizliğe karşı birlikte hareket etmeyi daha mümkün ve zorunlu hale getiriyor.
Biz de Güvencesiz İşçiler Sendikası (UMUT-SEN) olarak Koç Üniversitesi’nin önünde onurlu ve güvenceli bir gelecek için direnen işçi arkadaşlarımızı selamlıyoruz. Koç Üniversitesi işçilerinin kararlılıkla sürdürdükleri bu direnişin güvencesizliğe karşı yürüttüğümüz mücadeleler açısından önemli bir adım olduğunu belirtmek istiyoruz.
5 Nisan Cuma günü herkesi Koç Üniversitesi önüne işçi arkadaşlarımıza desteğe çağırıyoruz.

KURTULUŞ YOK TEK BAŞINA YA HEP BERABER YA HİÇ BİRİMİZ !

GÜVENCESİZ –İŞSİZ İŞÇİLER SENDİKASI (UMUT-SEN)

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

Son Eklenenler

More article

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme